niedziela, 9 września 2012

Kupujemy psa!

Byłam na wystawie, klubowa Dogów niemieckich. Ruda się bała wszystkiego, ale trudno, przeżyła. Nic je nie będzie, ale jak zobaczyłam jak ludzie wystawiają te psy... Od razu myśl ja chcę, ja muszę tak samo. Kurde jak mnie to kręci i jak mi się podoba to wystawianie psów. Powrót do domu i przeglądanie ras. Decyzja zapadła Entlebucher, szczeniak suczka. Mamy na razie na oku trzy hodowle, gdzie szczeniaki są już do odbioru. Pozostaje jeszcze rozmowa z rodzicami, zadzwonić i zarezerwować malucha oraz go odebrać :). A teraz fotki z wystawy 

















2 komentarze:

  1. Dogi to olbrzymy ja bym jego nie wybrała =) Ale twój piesek piękny! Fajny blog!Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jeszcze dokładnie kiedy i jakiego psa w końcu wezmę, ponieważ zakupiłam węża xd

    OdpowiedzUsuń